AP1 - Fotografi. Oppgave for 1-7 trinn vanskeligere variant

Something I want the world to know…                                    

......and make it sees uggent. 

Ideen til denne oppgaven fikk jeg ganske fort. En av våre største utfordringer når det gjelder forurensing er vårt eget forbruk. Den shopping-glade damen i forkant fant jeg på pixabay. Bakgrunnen er hentet fra samme sted, og gjort enda mørkere og mer dystert for å få fram kontrasten til damen. Jeg har jobbet i gimp med å bytte bakgrunn. Ser at jeg ikke har fått det helt til rundt hodet på damen, og at det absolutt er et forbedringspotensiale her. Men nå har jeg brukt et utall av timer for å lære meg og forstå litt mer av Gimp, så dette får være «bra nok» for at jeg i det hele tatt skal komme meg videre.

Tittel: "Shop til the world drop"

Kommentarer

  1. Liker veldig godt et tema som du tar opp med dette bildet.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar